While very diverse, my aesthetic approach often involves distinct sense of play and global vision, aiming to put the fun in functional. Strategically, our work aims to elevate brands offerings by distilling core messaging down to its clearest and fresh visual values. While very diverse, our aesthetic approach often involves distinct sense of play, aiming to put the fun in functional.Our aim is to investigate the processes of type design — and design itself — as a non-dogmatic practice. Stressing the form, stretching the concepts up to corrupting rules and misuse of tools. We like to conceive typography as system and medium. Strategically, our work aims to elevate brand offerings by distilling core messaging down to its clearest and freshest visual form.
News
15/10/2024
O futuro do rádio na convergência para mídias digitais
O rádio deve ter uma estratégia para o digital e tratar seu espaço na internet como um outro canal, destaca Lorandi.
01/11/2022
Minha marca deve focar em ações de mkt e venda na Black Friday?
Todas as marcas necessariamente devem participar da Black Friday?
29/04/2022
A verdade sobre streaming “ilimitados” para rádios
Este post tem a função de esclarecer de uma vez por todas porque não existe streaming ilimitado e dar dicas de como…
29/03/2022
Seu streaming e seu site já funcionam em “Https”?
Saiba as razões de adotar esse protocolo em sites e links de streaming de rádio e tv
15/03/2022
Tipos de consumidor em 2022 por divisão econômica
Conheça a seguir os 5 grupos de consumidores brasileiros separados por tipo de divisão econômica.